Strygerbanditterne - begyndere

Strygerbanditterne er for dig, der allerede modtager soloundervisning på et strygerinstrument og har lyst til at dele din passion for instrumentet ved at spille med andre - hvad enten du er begynder eller øvet.

På dette hold vil du være med til at lege med strygeinstrumenterne med deres lyde, klange og rytmer. Vi spiller også Sound Painting og små stykker efter hukommelsen. Sammen med os kommer du til at arbejde med forskellige genrer, fx jazz, folkemusik og klassisk.

Vi spiller uden noder, så du lærer ved at lytte og ved at se. Du vil lære at spille og holde din egen stemme, og du vil også lære noget om at improvisere og lege med instrumentet, når vi øver.

Pris: Gratis hvis du får instrumental undervisning (solo eller småhold) på Den Kreative Skole ellers 2048 kr.
Start: uge 35

Strygerbanditterne - begyndere